Η
δύναμη των Ευρωπαϊκών ΜΜΕ μπορεί να στηριχθεί στην παραγωγική
ευελιξία που καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες της αγοράς.Από την
άλλη το αδύνατο σημείο τους είναι η ανικανότητα κατάρτισης
τόσο των νέων εργαζομένων όσο και των μακροχρόνια εργαζομένων,
με την εφαρμογή ενός ειδικού προγράμματος καθώς και την πρόβλεψη
μελλοντικών αναγκών( βλέπε σχετικές Εθνικές και Κοινοτικές
Μελέτες ). Όλα αυτά είναι ιδιαιτέρως σημαντικά όσον αφορά την
ανάπτυξη των ΜΜΕ στα πλαίσια των γρήγορων τεχνολογικών, οργανωτικών
και παραγωγικών αλλαγών που οι ίδιες οι εταιρείες θα αντιμετωπίσουν
με την παγκοσμιοποίηση της αγοράς. Εάν οι ευρωπαϊκές ΜΜΕ είναι
ανίκανες να αναλύσουν την εσωτερική τους οργάνωση προβλέποντας
και καθορίζοντας τις ανάγκες κατάρτισης καθώς επίσης και τις
παραγωγικές στρατηγικές και στόχους, πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν
πρόβλημα να ανταποκριθούν στην γενική εξέλιξη. |