Η
εξειδίκευση των εκπαιδευτικών στην υποστήριξη των παιδιών
με πολλαπλές αναπηρίες θα οργανωθεί όπως παρουσιάζεται
στον πίνακα που ακολουθεί. Στον πίνακα παρουσιάζονται
οι πόλεις στις οποίες θα γίνει η εξειδίκευση, ο αριθμός
των εξειδικευόμενων ανά πόλη, ο αριθμός των τμημάτων
στα οποία θα χωριστούν οι εξειδικευόμενοι σε κάθε πόλη,
όπως επίσης και η σύνθεση των εξειδικευόμενων σε κάθε
πόλη από νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές.
|
Πόλη
|
Αθήνα
|
Θεσσαλονίκη
|
Γιάννενα
|
Καβάλα
|
Ηράκλειο
|
Σύνολο
|
Επιμορφούμενοι |
30
|
20
|
10
|
10
|
10
|
80
|
Τμήματα |
3
|
2
|
1
|
1
|
1
|
8
|
Νηπιαγωγοί |
5
|
5
|
2
|
2
|
2
|
16
|
Δάσκαλοι |
15
|
8
|
4
|
4
|
4
|
35
|
Καθηγητές |
10
|
7
|
4
|
4
|
4
|
29
|
|
Η συμμετοχή των επιμορφούμενων θα εξασφαλισθεί μέσω
της δημοσιοποίησης δια του τύπου και σχετικών εγκυκλίων
των Δ/νσεων και των Γραφείων Εκπ/σης. Κάθε εκπ/κός που
επιθυμεί να συμμετάσχει θα προσκομίσει αίτηση και βιογραφικό
σημείωμα.
|
Η τελική επιλογή των επιμορφούμενων θα γίνει βάσει των
χρόνων υπηρεσίας, της ειδικότητάς τους (θα προτιμηθούν
της Ειδικής Αγωγής) και της εκδήλωσης ενδιαφέροντός
τους για παρόμοια σεμινάρια. Επίσης ως απαραίτητα προσόντα
θα θεωρηθούν οι γνώσεις στην πληροφορική, η πρόσβαση
σε υπολογιστές και η πρόσβαση σε Internet είτε μέσω
των σχολικών μονάδων που υπηρετούν είτε μέσω του προσωπικού
τους υπολογιστή.
|
Για τις αρχικές ώρες κατάρτισης στη χρήση του e-learning
τα κέντρα κατάρτισης θα είναι εφοδιασμένα με υπολογιστές.
|
Σε κάθε επιμορφούμενο θα δοθούν σημειώσεις και παράλληλα
κείμενα. (π.χ. βιβλιογραφία, άρθρα κ.τ.λ.) και πρόσβαση
στο Πόρταλ και στο E-learning το οποίο θα χρησιμοποιηθεί
σαν υποστηρικτικό εργαλείο για τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής
διαδικασίας και την άμεση πρόσβαση σε ενημερωτικό και
εκπαιδευτικό υλικό, πέραν των σημειώσεων που θα διανεμηθούν.
|
Η
επιλογή των εκπαιδευτών έγινε βάσει των βασικών σπουδών
τους, της μετεκπαίδευσής τους, της μετεκπαίδευσής τους
σε θέματα Ειδικής Αγωγής, της εμπειρίας τους ως επιμορφωτές
και της θέσης που κατέχουν στην εκπ/ση. |
Η
χρήση του e-learning στην διαδικασία της εξειδίκευσης
θα παίξει ένα σημαντικό ρόλο ο οποίος συνίσταται στα
ακόλουθα: οι 400 ώρες της εξειδίκευσης αναλύονται σε
100 διδασκαλία και σε 300 πρακτική. Οι 100 ώρες διδασκαλίας
θα γίνουν οι 40 με φυσική διδασκαλία οι 60 με e-learning.
Οι 300 ώρες πρακτικής θα γίνουν με την υποστήριξη του
e-learning έτσι ώστε για κάθε 3 ώρες πρακτικής θα γίνεται
ένα session e-learning με ασύγχρονη διαδικασία για κάθε
τμήμα .
|
Σημειώνεται
ότι το περιεχόμενο των εφαρμογών e-learning και Portal
που θα αναπτυχθούν στο παρόν έργο θα παραδοθούν στο
ΥΠΕΠΘ για να αξιοποιηθούν και μετά την λήξη του έργου.
|